100 procent wzrostu
100 procent wzrostu
Jaguar Poland ma ambitne plany wzrostu sprzedaży w bieżącym roku. Waldemar Łopat, prezes zarządu tej firmy przewiduje, że sprzedaż Jaguara w 2004 roku może wzrosnąć o 100 procent w stosunku do roku ubiegłego (w 2003 roku Jaguar sprzedał w Polsce 53 auta).
Na sprzedaż aut luksusowych nie powinno mieć wpływu załamanie zbytu aut po maju, jakiego spodziewają się analitycy rynku motoryzacyjnego. Jaguar przygotowuje kolejną porcję nowości w tym roku. Na przełomie marca i kwietnia w ofercie pojawi się Jaguar X-Type kombi (auto ma homologację ciężarową). Przygotowywane są też duże, sześciocylindrowe diesle z widlastym układem cylindrów dla modeli S-Type.
Waldemar Łopat zapowiada rozbudowę sieci serwisowej Jaguara i na tym polu będą skoncentrowane działania firmy. W pierwszej połowie roku najprawdopodobniej zostanie podpisane porozumienie z dilerem w Poznaniu - punkt będzie prowadził sprzedaż i serwis. R.P.