Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zaskakująco duży wzrost i dobre prognozy

12 lutego 2004 | Ekonomia | ZZ
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Media

Rynek reklamy internetowej powiększył się o 45 proc.

Zaskakująco duży wzrost i dobre prognozy

Internet jako jedyne medium zanotował w ubiegłym roku w Polsce istotny wzrost wydatków na reklamę. Do portali, innych serwisów oraz sieci trafiło za reklamy 45 proc. pieniędzy więcej niż rok wcześniej. Według AD.net i CR Media Consulting do 2006 r. wydatki na reklamę internetową mogą wzrosnąć do 100 mln zł netto.

Ubiegłoroczny wzrost był zaskakujący nawet dla uczestników rynku reklamy on-line. Uważają oni, że choć ciągle reklama w Internecie stanowi ułamek (ok. 1 proc.) ogólnych wydatków na reklamę w mediach, to w ciągu najbliższych dwóch lat tradycyjne media jej konkurencję powinny zacząć odczuwać.

- Zakładając, że średni rabat na reklamy wynosić może 50 proc.,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3150

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament