Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liczy się wystrój, kolor, zapach, muzyka

19 marca 2004 | Ekonomia | AB AS
źródło: Fotoarchiwum

Coraz więcej firm inwestuje we własne placówki - Ceny w sklepach firmowych są podobne lub nieco niższe, niż gdzie indziej

Liczy się wystrój, kolor, zapach, muzyka

Firmy starają się zachęcić do zakupów w swoich placówkach. Najczęściej dla stałych klientów są różnego rodzaju karty, umożliwiające zakup ze zniżką.

FOT. RAFAŁ GUZ

ANITA BŁASZCZAK, ANNA SIELANKO

W Polsce przybywa firm, które decydują się na rozwój sieci własnych sklepów. Firmowe placówki sprzedaży sporo kosztują, ale umożliwiają kontrolę nad dystrybucją, zapewniają wyższe marże przy sprzedaży, gwarantują bezpośredni kontakt z klientami. Są też bardzo ważnym elementem rozwoju marki.

Sukces giełdowej LPP, która w ciągu czterech lat stworzyła znaną markę odzieży i sieć własnych sklepów Reserved (ponad 70) ma coraz więcej naśladowców. Przybywa firm, które - podobnie jak gdańska spółka - koncentrują się na projektowaniu, dystrybucji i marketingu swych wyrobów zlecając ich produkcję zewnętrznym, czasem zagranicznym wykonawcom. Tak od lat działa większość głównych światowych marek, a ich doświadczenia wykorzystują w Polsce nie tylko LPP, ale i giełdowy Redan (sieci Top Secret i Troll), krakowski Artman (House) i wiele innych spółek....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3181

Spis treści

Polska-Unia Europejska

Zamów abonament