Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jaką taryfę wybrać, by nie przepłacać

25 marca 2004 | Moje Pieniądze | TŚ
źródło: Nieznane

Komórki Za te same pieniądze osoba korzystająca z telefonu na kartę może dłużej rozmawiać niż użytkownik telefonu abonamentowego

  • Najlepsze telefony komórkowe na kartę
  • Jaką taryfę wybrać, by nie przepłacać

    TOMASZ ŚWIDEREK

    Jeśli dzwonimy o różnych porach, najniższe koszty połączeń i SMS zapewni nam "Heyah", nowa bezabonamentowa taryfa Polskiej Telefonii Cyfrowej. Ci, którzy dzwonią wieczorami oraz w dni wolne od pracy i nie rozmawiają bardzo krótko, najmniej zapłacą używając "Simplus team 2", nowej taryfy Polkomtelu. Takie są wyniki przygotowanej przez "Rzeczpospolitą" analizy 15 taryf przedpłaconych oferowanych przez operatorów komórkowych.

    Telefony komórkowe stają się coraz popularniejsze. Używają ich nie tylko osoby zawodowo czynne i prowadzące aktywny tryb życia, ale także ludzie starsi, studenci i uczniowie. W końcu 2003 r. trzej działający w Polsce operatorzy komórkowi mieli w sumie 17,4 mln klientów, z których ok. 56 proc. używało telefonów na tzw. kartę, czyli działających w systemie przedpłaconym. Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) oferuje usługi bezabonamentowe pod marką Tak-Tak i Heyah, Polkomtel - pod marką Simplus, a PTK Centertel - pod marką POP i w taryfie "Dla każdego".

    W I kwartale tego

    ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3186

Spis treści

Polska-Unia Europejska

Zamów abonament