Potrzebny przełom
Nie wystarczą dyskusje i strategie
Potrzebny przełom
Po 14 latach dyskusji o potrzebie poprawy naszego wizerunku w świecie, po dziesiątkach strategii promocji Polski nie dopracowaliśmy się ani głównej idei, ani symbolu, który byłby podstawą koordynacji działań. O tym, co trzeba zrobić i jak włączyć przedsiębiorców do działań promocyjnych, rozmawiali przedstawiciele biznesu i instytucji rządowych podczas dyskusji o "Strategii promocji Polski - jak dokonać przełomu?" zorganizowanej przez firmę Ernst&Young i "Rzeczpospolitą".
- Niewielki kraj położony gdzieś na obrzeżach Europy, dość ponury, z bezbarwną kuchnią i niczym się nie wyróżniający - taki obraz Polski wynika z badań, jakie przeprowadzono niedawno w Japonii. Ich wyniki przedstawił Adam Pawłowicz, b. prezes Polskiej Agencji Inwestycji Zagranicznych, podczas dyskusji odbywającej się we wtorek w Polskiej Radzie Biznesu. - Polska jest słabo rozpoznawalna w Europie i na świecie - ubolewał Andrzej Zdebski, prezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Jak podkreślał Mirosław Boruc, prezes Instytutu Marki Polskiej, nasz wizerunek za granicą jest zacznie gorszy niż rzeczywistość. - To oznacza, że mamy potencjał promocyjny, gdyż w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta