Cichy, wysokoprężny
Cichy, wysokoprężny
S-Type zaprezentowano w 1999 roku i zbudowano ponad 206 000 tych jaguarów, podwajając sprzedaż marki. Rocznie kupowanych jest ok. 50 000 "esek" i jest to nieco mniej niż 10 procent segmentu, liczącego ok. 600 000 aut (dane z 2003 roku). Wprowadzono diesla, gdyż ten silnik błyskawicznie zyskuje popularność - w 2006 roku 75 procent aut w tym segmencie otrzyma taką jednostkę. Samochody z nadwoziem sedan i silnikiem wysokoprężnym stanowią 29 procent tego rynku. Wśród aut klasy wyższej wersje kombi stanowią 39 procent sprzedaży, lecz przedstawiciele Jaguara wyjaśniają, że nie ma sensu wprowadzać tej wersji nadwoziowej w modelu, który za 2 - 3 lata zostanie zastąpiony nowym pojazdem.
Diesel
Największą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta