Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przyjemniej dla telewidza

11 maja 2004 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Telewizja Mniej przerw na reklamy w stacjach komercyjnych

Przyjemniej dla telewidza

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie przewiduje taryfy ulgowej dla komercyjnych stacji TV łamiących ustawowe ograniczenia w przerywaniu programów reklamami. Rada oceniła dwóch największych nadawców - TVN i Polsat. Temu ostatniemu zarzuca naruszanie nowych przepisów.

Do końca tego tygodnia KRRiTV chce sprawdzić, czy prywatni nadawcy mający polską koncesję na naziemną albo satelitarną telewizję przestrzegają obowiązujących od 1 maja br. przepisów, które ograniczają liczbę przerw reklamowych w trakcie filmów. Ograniczenia wprowadziła znowelizowana ustawa o radiofonii...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3223

Spis treści
Zamów abonament