Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej i lepiej; W tuzin dni

06 lipca 2004 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Wywiad z Hansem-Henrichem Weingartenem, szef produkcji Mercedes Car

Nowości Mercedes-benz klasy A

Więcej i lepiej

Pod koniec września Mercedes-Benz wprowadza do sprzedaży w całej Europie (także w Polsce) nową klasę A. FOT. (C)MERCEDES

Auto zachowało nie tylko podobieństwo, ale i architekturę z podwójną podłogą i pochylonymi silnikami. Jest dłuższe od poprzednika (wersji krótkiej) o 232 mm - ma długość 3838 mm. Odmiany trzy- i pięciodrzwiowe mają ten sam rozstaw osi, liczący 2568 mm i jest to o 145 mm więcej od wersji krótkiej i o 53 mm od długiej. O 45 mm wzrosła szerokość całkowita samochodu, jednak szerokość wnętrza na wysokości ramion i łokci jest większa o 95 mm. Więcej miejsca na nogi znaleziono dla pasażerów tylnej kanapy. W przeciwieństwie do np. opla merivy nie zastosowano regulacji kąta oparcia tylnej kanapy. Jej siedzisko nie ma regulacji wzdłużnej i poprzecznej. Oparcie składane jest w proporcji 2/3. Bagażnik mieści od 435 l do 1458 l dla wersji trzydrzwiowej i 1995 l dla pięciodrzwiowej.

Nowa deska rozdzielcza ma lepsze materiały w stosunku do poprzednika. Sporo pokręteł znanych jest z klasy E. Koło kierownicy umieszczono bardziej pionowo.

Zastosowano nową tylną oś - sztywną paraboliczną belkę i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3270

Spis treści
Zamów abonament