Idzie młodość
Idzie młodość
Czarna kreska na tylnym zderzaku zdradza zmodernizowaną Corollę. Toyota z żelazną konsekwencją realizuje swój plan sprzedaży w Europie - do ponad 1,2 mln aut w 2008 roku. Podstawowym modelem w tej strategii jest Corolla, która została poddana modernizacji.
W 2003 roku Toyota sprzedała w Europie ponad 200 000 modeli Corolli i Corolli Verso. Przedstawiciele koncernu spodziewają się, że w 2005 roku sprzedaż sięgnie 200 000 aut...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta