Nowe oblicze kiosku
Nowoczesny sposób obsługi klienta
Nowe oblicze kiosku
- Wybrane kioski multimedialne dla sektora MŚP
- Opinia fachowca
BARBARA MEJSSNER
Kiosk multimedialny jest urządzeniem służącym do obsługi klienta oraz prezentowania i udostępniania informacji w miejscach publicznych. To komputer zamknięty w specjalnej, odpornej na warunki zewnętrzne obudowie, komunikujący się z użytkownikiem za pomocą ekranu dotykowego, dźwięku i obrazu. Urządzenie może spełniać następujące funkcje: obsługa klienta w miejscu publicznym, informacja, kontakt z call center poprzez tryb wideokonferencyjny lub przesyłanie głosu poprzez sieć teleinformatyczną Voice over IP (VoIP).
Czasy inwestowania w pasywne prezentacje WWW czy oprogramowanie multimedialne niebędące nośnikiem niczego poza reklamą powoli stają się już przeszłością także w Polsce. Kiosk multimedialny wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Jest jednym z urządzeń o szerokich zastosowaniach, które można umieścić poza firmą. W Europie 80 proc. firm prowadzących sprzedaż towarów i usług deklaruje zainteresowanie takimi rozwiązaniami do komunikacji i jest gotowych zintegrować...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta