Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coraz więcej pianki

03 sierpnia 2004 | Ekonomia | LO
źródło: Nieznane

Przemysł spożywczy W I półroczu wydatki branży na reklamę wyniosły niemal 134,2 mln zł wobec 91,5 mln rok wcześniej

Coraz więcej pianki

Browary przewidywały na ten rok kilkuprocentowy wzrost sprzedaży piwa, ale plany zepsuła kiepska pogoda. Sprzedaż jest zagrożona. Dlatego producenci stosują coraz bardziej agresywne metody docierania do odbiorców.

Polski rynek przez ostatnie 10 lat był jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. W 2003 r. sprzedano tu ponad 27,2 mln hl piwa (wzrost o 4,6 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim). Bardzo ostrożne prognozy tegoroczne zakładały przyrost co najmniej w skali ubiegłorocznej. Wartość tego rynku to 15 mld zł.

Najwięksi w telewizji

Zagraniczne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3294

Spis treści

Olimpiada Letnia 2004 w Atenach

Zamów abonament