Naśladownictwo dozwolone
Znaki towarowe Pedro i Pietro wystarczająco różne
Naśladownictwo dozwolone
Naśladownictwo przez przedsiębiorcę gotowego produktu drugiego przedsiębiorcy nie jest czynem nieuczciwej konkurencji, jeśli nie ma niebezpieczeństwa wprowadzenia klientów w błąd co do tożsamości producenta albo produktu. Jeśli tym produktem nie jest produkt finalny, ale półprodukt, ocenę tę należy odnieść do klientów będących jego odbiorcami.
Takie wnioski płyną z wyroku Sądu Najwyższego z 11 sierpnia 2004 r. Dotyczy on sporu między włoską...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta