Dobre owoce
Dobre owoce
Rz: Cadillac wprowadza nowe modele, z charakterystyczną stylizacją. Jak klienci przyjmują odnowioną markę?
DAVID M. LEONE: Największy program inwestycyjny w historii marki (ok. 4,7 mld dolarów wydanych w ciągu ostatnich kilku lat na nowe produkty) przynosi owoce. Sprzedaż Cadillaca wzrosła ze 171 tys. w 2001 roku do ok. 230 tys. w obecnym. W pierwszym półroczu br. znalazło nabywców o 11 procent aut więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Uzyskujemy najlepsze wyniki od 1989 roku. Pierwszy raz od wielu lat sprzedaliśmy w USA więcej aut niż Mercedes i zajmujemy trzecią pozycję za Lexusem i BMW. Jednak wysoka sprzedaż nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta