Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobre owoce

31 sierpnia 2004 | Moje Auto | RP

Rozmowa David M. Leone, główny konstruktor modeli prestiżowych Cadillaca, opowiada o rozwoju marki

Dobre owoce

Rz: Cadillac wprowadza nowe modele, z charakterystyczną stylizacją. Jak klienci przyjmują odnowioną markę?

DAVID M. LEONE: Największy program inwestycyjny w historii marki (ok. 4,7 mld dolarów wydanych w ciągu ostatnich kilku lat na nowe produkty) przynosi owoce. Sprzedaż Cadillaca wzrosła ze 171 tys. w 2001 roku do ok. 230 tys. w obecnym. W pierwszym półroczu br. znalazło nabywców o 11 procent aut więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Uzyskujemy najlepsze wyniki od 1989 roku. Pierwszy raz od wielu lat sprzedaliśmy w USA więcej aut niż Mercedes i zajmujemy trzecią pozycję za Lexusem i BMW. Jednak wysoka sprzedaż nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3318

Spis treści

Poradniki Rzeczpospolitej

Zamów abonament