Klientom ma być łatwiej
Klientom ma być łatwiej
Telekomunikacja Polska ma poprawić funkcjonowanie grupy. Obsługa klientów dotąd rozproszona między poszczególne piony spółki, zostanie zintegrowana, co powinno podnieść jej jakość. Zmiany z tym związane zostaną wprowadzone od 1 stycznia przyszłego roku.
W nowej strukturze grupy Telekomunikacji Polskiej - opisywaliśmy ją w "Rz" z 22 października - największą jednostką organizacyjną zostanie Obsługa i Sprzedaż (OiS), w której pracować będzie od 14 do 15 tys. osób, czyli niemal połowa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta