Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama w telewizji publicznej

25 kwietnia 1995 | Kraj | GS

Reklama w telewizji publicznej

Większość, bo 58 procent badanych przez firmę Demoskop, uważa, że główny cieżar utrzymania pierwszego i drugiego programu Telewizji Polskiej powinien spocząć na niej samej.

Badani uważają, że telewizja publiczna powinna zarabiać sama na siebie. Z kolei prawie połowa respondentów nie godzi się na dodatkowy i znaczny wzrost opłat abonamentowych, w zamian za zmniejszenie liczby nadawanych reklam. Być może...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 464

Spis treści
Zamów abonament