Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Amerykański krążownik

04 stycznia 2005 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

TEST Chrysler 300 C 5,7 hemi Amerykański krążownik Chrysler przestał udawać europejskiego producenta - jego przedstawiciele odważnie stwierdzili, że duże jest piękne, i przygotowali potężną limuzynę 300 C z widlastym, ośmiocylindrowym silnikiem o pojemności blisko sześciu litrów i napędem na tylne koła. Samochód mieści komfortowo pięć osób, bagażnik ma zaś pojemność 504 l. (c) ROBERT PRZYBYLSKI

W Ameryce Północnej jest to recepta na sukces, bo chrysler 300 C należy do najchętniej kupowanych tam aut. Mimo że ten model wyposaża się także w silniki o pojemności 2,7 oraz 3,5 l, na każde pięć sprzedanych samochodów aż dwa mają 8-cylindrowy silnik 5,7, nazwany hemi na cześć słynnej jednostki Chryslera z lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych. W Polsce ponad połowa 300 C z siedemdziesięciu dwóch sprzedanych w 2004 roku wyposażona jest w największy silnik.

Na kapitańskim mostku

Stylistyka, swą masywnością podkreślająca duże wymiary...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3422

Spis treści

Ekonomia

Albo brak pieniędzy, albo oferta mało atrakcyjna
Apetyt na Rossignola
Arka przewodzi w akcjach
Autogaz nie zdrożeje
Dobry początek roku
DomBank: kredyty za 215 mln zł
Doradcy dla PZU
Drożej za przejazd A4
ENEL rezygnuje z IPSE
Euro-Apteka: zwrot kapitału
Fagor: nowa fabryka w Polsce?
Francja, Hiszpania: rynek aut
InBev przejmuje w Rosji
Irak: północ bez ropy
Iłłarionow ukarany
Jest gaz, ale droższy
Juncker nie jest Mr Euro
KOMENTARZ GIEŁDOWY
Kanada: jednak BSE
Klęska IKE
Koniec triumwiratu
Kosztowny wizerunek
Mocne nerwy i wiara w fundamenty
Morfish: pieniądze z Unii
Myto w Niemczech
Na razie bez polskich firm
Najlepiej zarabiają bankowcy
Najwięcej zarobił prezes Dworów
Nasze interesy w Libii
Niki wycofuje loty do Warszawy
Norma obrazu
Nowe rekordy na Nowy Rok
O zarządzaniu z pierwszej ręki
Oferty doradców dla GPW
Oferty za 132 mld USD
PBDiM Tarnów: rośnie sprzedaż
PKN Orlen: transakcje o wartości 5,45 mld zł
PKP Cargo: stabilne przewozy
Plany SNCF
Ponad plan
Porządkowanie majątku grupy
Poróżnieni mędrcy
Prywatyzacja Centrostalu Górnośląskiego
Prywatyzacja Deutsche Post
Prywatyzacja Pektowinu
Prywatyzacja małopolskich PKS
Restrukturyzacja zadłużenia i emisja
Roche sprzedał leki Bayerowi
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Skotan na sprzedaż
Strategiczne połączenie
Szeptel połączył się z MNI
Telefoniczny easyJet
Tyle zamówień, że aż kłopot
W Polsce konsolidacja
W nowym roku ropa w dół
Ważne nie tylko dla emerytów
Wolfensohn ma dość
Wyniki i tak dobre
Zaklinanie euro
Zawieszona koncesja Air Polonii
Złoty spada
Świąteczne SMS-y
Zamów abonament