Kosztowny wizerunek
04 stycznia 2005 | Ekonomia | LO
Jutrzenka 65 milionów złotych za Goplanę Kosztowny wizerunek Niemal 65 milionów złotych wyda Jutrzenka na zakup od Nestle poznańskiej fabryki słodyczy i marki Goplana. Na inwestycje i odbudowę pozycji tej spółki potrzeba kolejnych kilkudziesięciu milionów.
Za przejęcie od Nestle marki Goplana bydgoska Jutrzenka zapłaci niemal 39 mln zł -...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta