Elektroniczny segregator
Znaczna część dokumentacji związanej z wnioskowaniem i prowadzeniem dotowanego projektu musi mieć postać elektroniczną. Trzeba zatem pomyśleć o stworzeniu cyfrowego archiwum. Pamiętajmy, że dokumentacja musi być dostępna przez następne 5 -10 lat.
Postać elektroniczną zawsze musi mieć wniosek. Jeśli chodzi o załączniki, wygląda to różnie. Zwykle wystarcza postać papierowa, ale w niektórych przypadkach (np. biznesplan w SPO WKP 2.3) musi to być dokument elektroniczny. Poza tym do sporządzenia wielu załączników, na przykład licznych oświadczeń, wykorzystujemy elektroniczne formularze udostępniane przez instytucje wdrażające. Po wydrukowaniu warto zachować te dokumenty, choć nie jest to wymagane w procedurze.
W efekcie już na etapie wnioskowania otrzymamy od kilkunastu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta