Nie wszyscy odczują poprawę
Przedstawiciele mediów nie oczekują spektakularnych transakcji. Wydarzeniem będzie zapowiedziana na jesień oferta publiczna Polsatu.
Ostatnie lata dowiodły, że w walce o czytelników, słuchaczy, widzów i reklamodawców największe działa mogą wytoczyć najwięksi gracze. I tak pewnie będzie w tym roku. Wiele mniejszych firm nie zyska na przewidywanym ok. 10-procentowym wzroście wydatków reklamowych w prasie, radiu i telewizji. Tym bardziej że grupy medialne coraz częściej mogą przedstawić spójną ofertę reklamową. Od ubiegłego roku robi to Agora, wydawca "Gazety Wyborczej", bezpłatnego "Metra" i 11 kolorowych czasopism oraz właściciel lokalnych rozgłośni i firmy reklamy zewnętrznej AMS.
Swą ofertę konsoliduje też grupa ZPR, czemu sprzyja fakt, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta