Lepsze wyniki i prognozy
Po kilku trudnych latach firmy, które organizują targi, zaczynają łapać oddech. Wiele z nich w ubiegłym roku poprawiło wyniki finansowe. Dobrze zapowiada się również rok 2005. To w dużej mierze rezultat lepszej kondycji przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, które zwiększają wydatki na marketing oraz promocję i częściej uczestniczą w targach. Dotyczy to zwłaszcza firm z tych gałęzi gospodarki, w których ożywienie jest największe. One właśnie najliczniej odwiedzają targi. Są to przede wszystkim producenci artykułów spożywczych, opakowań, mebli, wyrobów skórzanych, a także firmy związane z gastronomią i wytwarzające dobra inwestycyjne.
Lepsze wyniki to także efekt poprawy efektywności firm organizujących imprezy targowe. Pod wpływem silnej konkurencji nauczyły się działać lepiej. Według danych Polskiej Korporacji Targowej,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta