Euro-Color planuje debiut giełdowy w 2006 r.
Dystrybutor sprzętu fotograficznego Euro-Color zamierza w 2006 r. uzyskać 30 mln zł z publicznej emisji akcji i zadebiutować na warszawskiej giełdzie. Spółka zakończyła ubiegły rok przychodami ze sprzedaży wysokości 140 mln zł, czyli 37 proc. większymi niż rok wcześniej. W 2005 r. obroty Euro-Color mają wzrosnąć do 170 mln zł. Spółka, która do niedawna była przedstawicielem firmy fotograficznej Olympus, po 1 maja 2004 r. zmieniła strategię i stała się dystrybutorem również innych znanych marek. Działający od 1991 r. Euro-Color od dwóch lat rozwija na zasadach franchisingu sieć salonów fotograficznych Fotostop m.in. z samoobsługowymi minilabami do fotografii cyfrowej. Obecnie ma 17 fotostopów i planuje w tym roku zwiększyć ich liczbę do 30.
A.B.