Rok Eurobanku i PKO BP
Miniony rok był rekordowy pod względem wartości wydatków sektora bankowego na reklamę. Jak wynika z danych Expert Monitor, inwestycje w wizerunek kosztowały banki i firmy z nimi współpracujące ponad 374 mln zł. Jest to wartość wydatków według cenników, czyli bez uwzględniania rabatów, które czasami wynoszą nawet 50 proc.
Na wizerunek i prywatyzacjęNajwięcej, ponad 54,3 mln zł, na reklamę wydał Eurobank. - Strategia na lata 2005 - 2007 zakłada, że będzie to czas pozyskiwania nowych klientów i zwiększania udziału w rynku. Jednak w 2005 roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta