Polowanie na promocje
W wielu sklepach wciąż jeszcze trwają zimowe wyprzedaże, od początku lutego handlowcy zaczęli nam przypominać o walentynkach. Hipermarkety wyciągają na stoiska promocyjne czekoladki w okolicznościowych opakowaniach, w perfumeriach i na wystawach sklepów jubilerskich roi się od czerwonych serduszek.
Kalendarz sprzyja handlowcom- Walentynki od kilku sezonów zyskują na znaczeniu w handlu, tracą Dzień Matki oraz 1 Listopada, do niedawna bardzo ważny w sprzedaży okryć - ocenia Katarzyna Górecka, rzecznik NFI Empik Media & Fashion, właściciela m.in. Galerii Centrum, Smyka i Empiku.
- Nasz dział marketingu monitoruje święta, także te, które zaczynają być popularne, jak walentynki, Dzień Babci, Dzień Dziadka. Jeśli widać na rynku zapotrzebowanie, przygotowujemy specjalną ofertę - wyjaśnia Izolda de Saint Paul, rzecznik sieci hipermarketów Real. Przygotowania do takich świąt, czyli wybór oferty i negocjacje z dostawcami, trwają kilka tygodni....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta