Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci lubią Internet

28 lutego 2005 | Nieruchomości, budownictwo | GB

RYNEK WTÓRNY Jak promują swoje oferty pośrednicy Klienci lubią Internet Czy konieczne jest dziś promowanie ofert agencji nieruchomości za pośrednictwem Internetu? W jaki sposób mieszkanie powinno być prezentowane, aby zainteresował się nim potencjalny nabywca? Kto płaci za marketing oferty?

Zapytaliśmy pośredników o to, w jaki sposób promują nieruchomości. Większość agentów, z którymi rozmawialiśmy, uważa, że dziś raczej trudno sprzedawać mieszkanie czy dom bez zamieszczenia oferty na stronie internetowej.

- Internet pozwala na szybkie i stosunkowo niedrogie rozpowszechnienie ofert biura. Wzrost popularności takiego kanału promocji jest widoczny chociażby w rosnących statystykach odwiedzin serwisu naszej firmy. Klienci poszukują coraz łatwiejszych i coraz bardziej precyzyjnych źródeł pozyskiwania informacji - uważa Marcin Jańczuk z firmy Polanowscy Nieruchomości.

Podkreśla on jednak, że dziś nie wystarczy, by firma miała swoją stronę w Internecie. Aby ludzie chcieli z niej korzystać, witryna musi być rozbudowanym portalem.

-...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3469

«
  • luty
  • 2005
»
PnWtŚrCzPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      
Spis treści
Zamów abonament