Klienci lubią Internet
Zapytaliśmy pośredników o to, w jaki sposób promują nieruchomości. Większość agentów, z którymi rozmawialiśmy, uważa, że dziś raczej trudno sprzedawać mieszkanie czy dom bez zamieszczenia oferty na stronie internetowej.
- Internet pozwala na szybkie i stosunkowo niedrogie rozpowszechnienie ofert biura. Wzrost popularności takiego kanału promocji jest widoczny chociażby w rosnących statystykach odwiedzin serwisu naszej firmy. Klienci poszukują coraz łatwiejszych i coraz bardziej precyzyjnych źródeł pozyskiwania informacji - uważa Marcin Jańczuk z firmy Polanowscy Nieruchomości.
Podkreśla on jednak, że dziś nie wystarczy, by firma miała swoją stronę w Internecie. Aby ludzie chcieli z niej korzystać, witryna musi być rozbudowanym portalem.
-...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta