Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

WPP: dobra prognoza

28 lutego 2005 | Ekonomia | NA NR PR

MEDIA WPP: dobra prognoza

Druga na świecie grupa reklamy i marketingu, brytyjska WPP miło zaskoczyła rynek odstępując od legendarnej ostrożności w prognozach i zapowiedziała, że ten rok będzie jeszcze lepszy od 2004 r. A w minionym osiągnęła zysk brutto 456,5 mln GBP (661,6 mln EUR), o 30,5 proc. lepiej niż rok wcześniej. Obroty wzrosły o 5 proc., do 4,299 mld GBP. Olimpiada w Grecji i wybory w USA "rozbudziły" budżety na marketing po kilku latach zastoju - wyjaśniono. W 2005 r. WPP liczy na wzrost organiczny obrotów o 3 - 4 proc. wraz z dalszą poprawą gospodarki światowej.

AFP, Reuters, P.R.
Brak okładki

Wydanie: 3469

«
  • luty
  • 2005
»
PnWtŚrCzPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      
Spis treści
Zamów abonament