Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zostało to, co najlepsze

22 marca 2005 | Kolumna transportowa | RP
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Nowości Renault Magnum Zostało to, co najlepsze Wiosną znajdzie się w sprzedaży zmodernizowane renault magnum. Samochód niewiele różni się stylistycznie od dotychczasowych modeli, ma jednak całkowicie nowe podwozie, silnik oraz elektronikę. System stabilizacji toru jazdy ESP adaptowano z volvo (c) RENAULT Nowe auta mają większy rozstaw kół i dlatego wzrosła szerokość magnum (c) RENAULT

Po wykupieniu przez AB Volvo grupy Renault (marki Renault i Mack) w 2001 roku podjęto decyzję o stworzeniu jednej platformy dla pojazdów ciężarowych i unifikacji niewidocznych dla klienta, a drogich w produkcji komponentów.

Volvo otoczyło pieczą rozwój silników i zrobotyzowanych skrzyń biegów. Przygotowanie silnika do spełnienia normy czystości spalin i zdobycie homologacji Euro 4 lub Euro 5 to wydatek rzędu kilkudziesięciu mln euro, więc zarząd Volvo musiał zdecydować o rozwijaniu tylko jednej generacji silników i wybrał D12.

Produkcję osi i mostów napędowych (przejmując byłe zakłady Volvo i Renault) prowadzi ArvinMeritor. Wraz z wprowadzeniem nowego renault magnum proces ujednolicania modeli klasy ciężkiej dobiega końca - wyjątek stanowią renault remium i kerax, które będą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3488

Spis treści

Ekonomia

ABB: azbestowa ugoda
ACE będzie w Warszawie
Airbusy dla CSA
Alcatel-Thales: rozmowy o fuzji
Alcatel: dostawa dla Turcji
Atak Lexusem
BPH: zatrudnienie wzrośnie
Biomax: kara za dumping
Będą pieniądze na spalarnie i składowiska
Carrefour: w Krakowie później
Chiny: długi duży wzrost
Dell: tam, gdzie taniej
Emisja zwiększyła zadłużenie
Eurofighter: drugi etap
Fed rządzi notowaniami
Giełda: doradca w tym tygodniu
Globalny brak równowagi i polski rynek
Inwestują w Zgierzu
Inwestycja Interplastu
Inwestycje w Czechach i Bułgarii
Inwestycyjny tor przeszkód
KOMENTARZ GIEŁDOWY
Kolejowy kontrakt
Konkurenci skutecznie blokują przetargi
Kopalnie znów mogą mieć kłopoty
La Poste myśli o sieci w Polsce
Logany z Indii
Marek D. pozbywa się akcji
Matav: zakup na kredyt
Najważniejsze są niskie opłaty
Największe obawy ma bank centralny
Negocjacje na finiszu
Nie chcą zwolnień
Nowy rząd zmieni strategię
OPEC: rozmowy o limicie
Obrona Wolfowitza
Odwołanie KIGEiT
Odwrót inwestorów trwa
Oficyna wygrała z UOKiK
PKS Limanowa: prywatyzacja bez powodzenia
PSA: mniej w Coventry
Pakiet TP dla FT
Plany Energomontażu Północ
Polmos Białystok na giełdę
Portugalia inwestuje
Porządki w portfelu
Produkcja wzrosła trzykrotnie
Provident: więcej klientów
Przedsiębiorcy stracili, wzrósł bałagan
Rekordowy kurs i rosnące obroty
Rosja: nowy koszyk walut
Rozdzielnia pod Bełchatowem
Rozliczenia Exatelu
Rośniemy szybciej niż region
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Sieć placówek maklerskich w oddziałach
Swiss: fuzja blisko
Usługi: stanowisko Paryża
Vivendi kwestionuje arbitraż
WTO: system celny, samoloty
Warto inwestować w polskie nieruchomości
Więcej dla małych i średnich
Wyniki dzienników w styczniu
Wyrwać Europę z marazmu
Za dużo mleka, masła i cukru
Zaszkodziła sytuacja na giełdzie
Zatrudnią inżynierów
Złoty znowu w dół
Złoty, obligacje i akcje znów tanieją
Zamów abonament