Pomyśl o naprawie, nim sprzęt się zepsuje
Na początku roku niektórzy kupujący płaskie monitory LCD Samsunga nie mogli korzystać z darmowego serwisu bezpośrednio w sieci tego producenta. Przyczyną było okresowe zerwanie współpracy przez Samsunga z największym polskim dystrybutorem sprzętu komputerowego firmą Action. Taki dystrybutor kupuje hurtowo sprzęt u producenta i zaopatruje mniejsze hurtownie oraz małe i średnie sklepy komputerowe (istnienia tych wielkich pośredników klienci nie są świadomi). Rolą detalistów jest na ogół tylko doradzanie klientowi i sprzedaż. Jeżeli przynosimy niesprawny sprzęt do naprawy, to sprzedawca oddaje go zazwyczaj do któregoś z autoryzowanych punktów serwisowych producenta lub dystrybutora.
SERWIS DYSTRYBUTORAW przypadku Samsunga i sklepów zaopatrywanych przez Action było to przez pewien czas niemożliwe. Dla Samsunga monitory nie były sprowadzane "oficjalną" drogą (chociaż import był jak najbardziej legalny), więc nie obejmowała ich normalna gwarancja i usługi autoryzowanej sieci serwisowej. Klient nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta