Dzienniki: lutowe spadki
Wśród dzienników ogólnopolskich tylko "Gazeta Wyborcza" i "Gazeta Prawna" zanotowały w lutym wzrost sprzedaży w porównaniu z tym samym miesiącem 2004 r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Pozycję lidera utrzymuje "Fakt", który w lutym miał 519,4 tys. egz. średniej sprzedaży, czyli o prawie 18 proc. mniej niż rok wcześniej. Zajmująca drugą pozycję "Gazeta Wyborcza" zwiększyła średnią sprzedaż o 1,9 proc., do 423,5 tys egz. Trzeci "Super Express" stracił ponad 12 proc. sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem 2004 r. Zajmująca czwartą pozycję "Rzeczpospolita" straciła zaś 1,2 proc. Mniejszą niż rok wcześniej sprzedaż miały też "Puls Biznesu" i "Parkiet". Z dzienników specjalistycznych jedynie "Gazeta Prawna" zanotowała w lutym wzrost sprzedaży w porównaniu z tym samym miesiącem 2004 r. - o 4,8 proc., do prawie 97 tys. egz.
A.B.