Klient wprowadzony w błąd
14 kwietnia 2005 | Moje Pieniądze | cR
OD CZYTELNIKA Klient wprowadzony w błąd Od 2001 r. jestem klientem Lukas Banku. Niedługo po otwarciu rachunku złożyłem wniosek o wydanie karty kredytowej. Nie otrzymałem jej, ponieważ nie mogłem przedstawić zaświadczenia o zarobkach z tytułu umowy o pracę. Taka decyzja właściwie mnie nie zdziwiła. Kartę wydał mi inny bank.
Trzy lata później przestałem korzystać z karty drugiego banku i ponownie złożyłem wniosek o kartę Lukas Banku....
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)