Podstawą reklamy są skojarzenia
14 kwietnia 2005 | Warszawa | MM
Pokaz w Królikarni przypomina najsłynniejsze slogany Podstawą reklamy są skojarzenia Ta wystawa spodoba się młodym: na luzie i pozwala się uśmiać. Uświadamia przy tym, że najlepsze reklamy są przewrotne, zaskakujące i dowcipne. Plakat Jana Słomczyńskiego z 1957 roku, choć już nieaktualny, przyciąga uwagę zabawnym rysunkiem i pomysłowym wykorzystaniem formy litery „j”.
Prezentacja w Królikarni zatytułowana "To wie się, co się ma" streszcza dzieje rodzimej reklamy za pomocą plakatów, ulotek, szyldów i opakowań, reklam...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta