BMW: rozmowy o Roverze
BMW, prawny właściciel marki Rover, mimo rozstania się z tą firmą w 2000 r. jest gotów współpracować z każdym nowym właścicielem zbankrutowanej grupy. Niemcy będą rozmawiać z każdym, kto zechce nadal produkować te samochody. W razie likwidacji firmy prawa do ich produkcji wygasną. Do minionego tygodnia BMW dostarczało rocznie 20 tys. silników Diesla do modelu Rover 75. Zarządcy MG Rovera mogą nie być w stanie przyjąć dalszej pomocy rządu brytyjskiego, jeżeli do niej dojdzie. Mają zobowiązania wobec wierzycieli i przed zaciągnięciem nowego długu muszą ustalić, czy firma ma przyszłość. Po ogłoszeniu bankructwa grupa otrzymała od rządu 6,5 mln funtów pożyczki na wypłatę pensji i bieżące wydatki. Według "Timesa" rząd odłożył na pomoc łącznie 25 mln funtów.
AFP, Reuters, P.R.