Rusza kampania reklamowa
Zaplanowana na 4 tygodnie obejmie reklamę zewnętrzną, radio, kino i będzie kosztować 1,1 mln zł. Wydawca gazety, spółka TPP należąca do grupy Metro International, chce wzmocnić markę oraz rynkową pozycję gazety. W Warszawie będzie promować nowy, debiutujący dziś dodatek o rynku nieruchomości "Metropol. Dobrze mieszkaj". - Chcemy stworzyć alternatywę dla dodatku "Gazety Wyborczej" wyjaśnia Dominik Tzimas, dyrektor zarządzający TPP.
Dodatek "Metropolu" też będzie się ukazywał w środę, ale w nakładzie 150 tys. egz. Utrzymujący się z reklam "Metropol" w I kw. 2005 miał przychody o 51 proc. większe niż rok wcześniej. Grupa Metro Int., która wydaje bezpłatne gazety w 17 krajach, zanotowała, 28-proc. wzrost przychodów w I kw. do 84,1 mln USD.
a.b.