Dziś parafowanie umowy
Krystyna Danilczyk, dyrektor biura zarządu FSO, powiedziała, że załoga może być pewna, że nie będzie zwolnień. Gwarantuje to plan restrukturyzacji spółki, który przedstawiciele AwtoZAZ zaakceptowali kilka miesięcy temu.
W maju w FSO wyprodukowano 3 tys. samochodów. Pragnący zachować anonimowość jeden z ważnych dostawców części dla FSO nie ma wątpliwości, że przez najbliższe miesiące żerańska fabryka będzie działać dobrze z uwagi na duże zamówienia z Ukrainy. Na rynku ukraińskim lanos 1,5 z FSO kosztuje około 38,5 tys. zł, tyle samo co nowa wersja T150 montowana przez AwtoZAZ od grudnia 2004. Lanosy na Ukrainie sprzedają się tak dobrze, że brakuje ich w wolnej sprzedaży. Reklamę zrobili im taksówkarze, uznając go za solidny i trwały pojazd.
a.mac.