TV Biznes walczy o reklamy
W ciągu najbliższych 12 - 15 miesięcy telewizyjny kanał biznesowy TV Biznes chce zwiększyć udział w rynku reklam telewizyjnych do 1,3 proc. Swój obecny udział działająca od roku TV Biznes ocenia na 0,3 - 0,5 proc. Piotr Barełkowski, prezes zarządu Media Biznes, nadawcy kanału, podkreśla, że spółka ma już umowy z wszystkimi dużymi sieciami kablowymi, poza największą UPC. Liczy, że podpisze z nią umowę w ciągu kilku miesięcy. Według prezesa od sierpnia TV Biznes powinna już na siebie zarabiać. Piotr Chomczyński, który kontroluje prawie 100 proc. akcji Media Biznes i dotychczas zainwestował w nią prawie 25 mln zł, liczy, że inwestycja zwróci się w ciągu 3 - 5 lat. Nie wyklucza, że w przyszłości wprowadzi spółkę na giełdę.
a.b.