Zyski z Warty
08 września 2005 | Ekonomia | ah
GRUPA KBC Nowe logo w Polsce Zyski z Warty Ponad 20 milionów złotych będą kosztować Kredyt Bank reklamy i nowy wystrój placówek, związane ze zmianą marki spółek belgijskiego banku KBC w Polsce.
- Jednak ostateczne koszty znane będą pod koniec przyszłego roku, kiedy zakończona zostanie cała akcja - mówi Ronnie Richardson, prezes zarządu Kredyt Banku. Zmiany wizerunku czekają również...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta