Zwiększą sprzedaż, ale nie cenę wyborowej
24 listopada 2005 | Ekonomia | BD
PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY Zwiększą sprzedaż, ale nie cenę wyborowej Pernod Ricard, producent wyborowej, chce zwiększyć udziały w polskim rynku. Ma mu w tym pomóc sprzedaż wódki w nowej butelce
Obecnie udział marki Wyborowa w krajowym rynku wódki wynosi zaledwie 1,5 proc. i jest ponad dziesięciokrotnie mniejszy niż jeszcze w latach 90. Jednak Cesar Giron, prezes Wyborowej SA,...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta