Ostatni krok w chmurach
Miejsce na koszulkach United było do niedawna najbardziej pożądanym kawałkiem materiału w sportowym biznesie reklamowym. Wczoraj telekomunikacyjny gigant Vodafone ogłosił, że rezygnuje z niego dwa lata przed wypełnieniem umowy. Robi to bez żalu, bo ma na oku lepszy interes: sponsorowanie Ligi Mistrzów. Klub z Manchesteru na pewno znajdzie sobie nowego sponsora, choć może nie tak hojnego (Vodafone płaciło dziewięć milionów funtów rocznie). W tej sprawie stawką są jednak nie tyle pieniądze, co prestiż....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta