Ofensywa japońskich producentów
Honda pokonała Forda i Nissana. Popularność toyoty camry - chociaż Amerykanie przyznają, że nie jest najpiękniejsza - wynika z tego, że po pięciu latach traci tylko 35 proc. ze swojej początkowej ceny. Nie psuje się i nikt jej nie kradnie. Najnowszy model, przeznaczony na rynek amerykański, jest już znacznie bardziej "atletyczny". Właśnie tak, jak to lubią Amerykanie.
Azjatycka ofensywaTakeo Fukui, prezes Hondy, nie posiadał się ze szczęścia, gdy międzynarodowe jury dziennikarzy motoryzacyjnych ogłosiło podwójne zwycięstwo aut jego koncernu. Ukłonom nie było końca, ale potem Fukui, jak na Japończyka przystało, skromnie przyznał, że jest pełen obaw o przyszłość. Teraz właśnie musi zdecydować, czy zbudować jeszcze jedną fabrykę w USA, bo ta, którą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta