Trzeba się wyróżnić
11 stycznia 2006 | Ekonomia | AB
HANDEL SPOŻYWCZY Odpowiedź na dyskonty Trzeba się wyróżnić W konkurencji z tanimi sklepami dyskontowymi nie wystarczy dbałość o niskie ceny, warto znaleźć dodatkowy magnes dla klientów - zachęca firma doradcza McKinsey &Company.
Rosnący udział dyskontów w obrotach handlu spożywczego to przede wszystkim rezultat niezwykle szybkiego tempa rozwoju ich sieci - zauważają analitycy McKinsey &...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta