Teatr prawdziwych ludzi
Matthias Remus: Napisałem książkę o Mozarcie i przez lata wnikliwie zajmowałem się tym kompozytorem. Według mnie interesujące jest to, że w całym twórczym życiu zawsze dążył do tego, aby na scenie nie występowały koloraturowe maszyny, lecz prawdziwi ludzie. Każdą frazę muzyczną, każdą pauzę i koloraturę podporządkował teatrowi i to sprawia, że dzieła Mozarta są bardzo pociągające, ale również bardzo trudne.
Dlaczego zdecydował się pan na wyreżyserowanie "Czarodziejskiego fletu" w Bydgoszczy?Zostałem o to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta