Wszystko w rękach Jedynki
Będzie to możliwe, jeżeli nie spadnie oglądalność programów, zwłaszcza najważniejszego - Jedynki. Przychody z reklam telewizji publicznej mają w tym roku zwiększać się równolegle z rozwojem całego rynku reklamy telewizyjnej w Polsce. Spółka przewiduje jego 7-proc. wzrost. Piotr Gaweł, członek zarządu TVP ds. marketingu i reklamy (i kandydat na jej nowego prezesa), zastrzegał wczoraj na spotkaniu z dziennikarzami, że tegoroczne wpływy reklamowe jego firmy będą ściśle uzależnione od oglądalności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta