Samsung i Sony Ericsson w rynkowym natarciu
23 maja 2006 | Ekonomia | TŚ
TELEKOMUNIKACJA Samsung i Sony Ericsson w rynkowym natarciu Zaostrza się walka producentów o drugie miejsce na polskim rynku telefonów komórkowych, wartym około 1,4 miliarda euro Dobra sprzedaż telefonów Samsung D600 i Sony Ericsson K750 znacząco poprawiła sytuację producentów na rynku (c) SAMSUNG, SONY ERICSSON
Królem sprzedaży komórek w Polsce jest Nokia. Od lat pozycja fińskiej firmy jest niezachwiana, a jej udział w stale rosnącym rynku przekracza 40 proc.
Według prognoz, w tym roku Polacy kupią około siedmiu milionów nowych...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta