Karta wyróżni nas z tłumu
- Konsumenci chcą, by karty odzwierciedlały ich osobowość lub styl życia - mówi Javier Perez, prezes MasterCard w Europie.
Zapach zakupówWspółczesna technologia umożliwia stworzenie karty, która będzie miała dowolny kształt, barwę, a nawet zapach. Wyprodukowanie plastikowego środka płatniczego, odpowiadającego wymogom klientów nie jest więc problemem. Pomyślano też o tych, którzy niszczą karty, nosząc je w kieszeniach spodni. Dlatego też stosowane są nowe, elastyczne, niedające się połamać materiały. Miłośnicy stylu techno preferują z kolei karty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta