Klienta najłatwiej znaleźć w szkole
08 czerwca 2006 | Ekonomia | MS
KONSUMENCI Najmłodsi ulegają reklamie Klienta najłatwiej znaleźć w szkole Polskie dzieci wydają co miesiąc na zakupy 200 mln zł ze swojego kieszonkowego.
Młodzi Polacy są najbardziej podatni na reklamę, rozpoznają szybko marki, często kupują, ale nie znają swoich praw jako konsumenci - to wyniki badań, jakie wczoraj w Szczecinie pokazali pracownicy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów,...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta