Trzeba zaskoczyć czymś niepowtarzalnym
- Trzeba rozróżnić folder od katalogu czy broszury - twierdzi Łukasz Tylkowski, prezes agencji reklamowej Grupa Collective z Poznania.
Jego zdaniem folder służy przede wszystkim do budowy wizerunku firmy. Ma w tak atrakcyjny sposób zaprezentować to, czym firma się zajmuje, by skłonić klienta do sięgnięcia po katalog z produktami. Katalog ma przedstawić w uporządkowany sposób poszczególne produkty. Powinien zawierać ich zdjęcia, dokładny opis oraz ewentualnie ceny. Katalog musi być dobrze zaprojektowany i wykonany, tak aby łatwo w nim było znaleźć daną pozycję.
- Broszura to rozwinięcie ulotki. Aby klienci dokładnie ją przejrzeli, potrzebny jest jakiś wabik, coś wyjątkowo intrygującego na okładce. Sklepy ze sprzętem rtv/agd, które dołączają broszury do gazet, zamieszczają na pierwszej stronie np. raty O proc. czy żelazko za pół ceny - tłumaczy Łukasz Tylkowski.
Według Aldony Janasik, dyrektor kreatywnej w agencji BTL Euro RSCG 4D, nie każdy - także ze względów finansowych -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta