Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzeba zaskoczyć czymś niepowtarzalnym

21 lipca 2006 | Dobra firma | kż

DOBRZE ZAPROJEKTOWANY FOLDER PRZYCIĄGNIE UWAGĘ KLIENTÓW I BĘDZIE WIZYTÓWKĄ FIRMY Trzeba zaskoczyć czymś niepowtarzalnym Nie ma jednego wzorca, na podstawie którego można stwierdzić, że folder jest dobry albo zły. Najlepiej zaufać fachowcom. Dobry projektant zwróci uwagę nie tylko na jakość zdjęć, ale też na rodzaj czcionek, jakich należy użyć w folderze

- Trzeba rozróżnić folder od katalogu czy broszury - twierdzi Łukasz Tylkowski, prezes agencji reklamowej Grupa Collective z Poznania.

Jego zdaniem folder służy przede wszystkim do budowy wizerunku firmy. Ma w tak atrakcyjny sposób zaprezentować to, czym firma się zajmuje, by skłonić klienta do sięgnięcia po katalog z produktami. Katalog ma przedstawić w uporządkowany sposób poszczególne produkty. Powinien zawierać ich zdjęcia, dokładny opis oraz ewentualnie ceny. Katalog musi być dobrze zaprojektowany i wykonany, tak aby łatwo w nim było znaleźć daną pozycję.

- Broszura to rozwinięcie ulotki. Aby klienci dokładnie ją przejrzeli, potrzebny jest jakiś wabik, coś wyjątkowo intrygującego na okładce. Sklepy ze sprzętem rtv/agd, które dołączają broszury do gazet, zamieszczają na pierwszej stronie np. raty O proc. czy żelazko za pół ceny - tłumaczy Łukasz Tylkowski.

Według Aldony Janasik, dyrektor kreatywnej w agencji BTL Euro RSCG 4D, nie każdy - także ze względów finansowych -...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3895

Spis treści

Ekonomia

"New York Times" oszczędza
467 mld złotych do spłacenia
Atom lepszy od węgla, ale bardziej kontrowersyjny
Atom znów jest pożądany
Bez korków na Okęcie
Bruksela docenia wysiłek i czeka na efekty
Cytat dnia
Czy pomoc dla huty jest zgodna z prawem
Czy szybko będzie oznaczać dobrze
Dobre wyniki to za mało
Duży kontrakt w Azji
E-podpis dopiero od 2008 roku
Ekskluzywnie i za darmo
Energetyka odczuwa upały
Gorący temat - akcyza na paliwa
Komentarz giełdowy
Krótka kariera w Agencji
Mała firma zaskoczyła inwestorów giełdowym debiutem
Mecom szuka pieniędzy
Microsoft: słabsze wyniki, kurs w górę
Mieszkanie lub dom za pięćset złotych miesięcznie
Nadzór powstrzymał drugą fuzję
Najważniejszy jest detal
Niemcy i Belgia na dywanik Brukseli
Notowania surowców są niestabilne
Nowe kierownictwo BMW
Nowy terminal na wrocławskim lotnisku
Ochrona przed drogą ropą
Optymizm w Warszawie
Ostra walka na komunikaty
Papiery dwuletnie są najbardziej popularne
Plotki wygrywają z ekonomią
Porozumienie w sprawie płac w JSW
Potrzeba kamieniczników
Pośpiech w sprawie nadzoru
Profumo w Warszawie
Przebudowa sklepu z bronią
Rosną ceny papieru
Rośnie sprzedaż Skody
Szef Jukosu ustępuje
Sąsiadom nieśpieszno do strefy euro
Tania oferta dla niezamożnych
Toyota naprawi 420 tys. samochodów
U sąsiadów jest taniej niż u nas
Umocnienie złotego
WIG20 zyskał aż 3,8 proc.
Wincanton: rok zakończony zyskiem
Więcej przeładunków w portach
Wydarzenia dnia
Wysyp ofert pod koniec roku
Wzrost sprzedaży VB Leasing
Z Goleniowa do Universal Pictures
Zbliża się koniec podwyżek stóp w USA
Zgoda Unii na pomoc Energetyce Wisłosan
Łączenie agencji kosztuje
Zamów abonament