Gdy budżet jest mały, a potrzeby duże
Reklama telewizyjna trafia do milionów, prasowa do setek tysięcy odbiorców. Uliczny billboard też ma masową widownię. Co z tego, skoro w wakacje większość Polaków, którym chcemy zaoferować towar lub usługi, nie kursuje po mieście, nie siedzi przed telewizorem lub nad gazetą, lecz spędza czas w kurortach, na plaży, w klubach, barach, restauracjach, centrach sportowych. Siłą rzeczy medialne przekazy reklamowe trafiają w próżnię. To samo zresztą może dziać się w innych porach roku.
Naturalnymi adresatami większości kampanii reklamowych są ludzie młodzi i aktywni, bo to oni są dla reklamodawców najbardziej interesującą grupą odbiorców. Mają największe potrzeby, są najbardziej podatni na taki przekaz, najsilniejsza jest w nich potrzeba nadążania za modą i zainteresowanie nowościami. Do tego dobrze zarabiają, mają największe możliwości zaspokajania swoich potrzeb i pasji, są najbardziej skłonni wydawać pieniądze, lubią robić zakupy.
Ale jednocześnie tacy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta