Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

NIEJASNA PROMOCJA LIDLA

29 lipca 2006 | Ekonomia | MP NP

W SKRÓCIE NIEJASNA PROMOCJA LIDLA

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdzi, czy sieć Lidl nie naruszyła prawo, zamieszczając w gazetce reklamowej informację, że artykuły z wyprzedaży nie podlegają reklamacji. Zgodnie z prawem sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową przez dwa lata od dnia zakupu. Urząd może nakazać zmianę i wycofanie kwestionowanych gazetek reklamowych.

PAP, m.p.
Brak okładki

Wydanie: 3902

Spis treści
Zamów abonament