Magia telewizji przyciąga więcej reklam
- Reklamodawcy cały czas wierzą w moc telewizji. To wciąż najsilniejsze medium, mimo podwyżki cen reklamy w TV - ocenia Jarosław Roszkowski z domu mediowego Starlink. Starlink szacuje, że w pierwszym półroczu tego roku do stacji telewizyjnych napłynęło prawie 1,4 mld złotych, czyli ponad połowa całych wydatków na reklamy w mediach. To potwierdza, że przedsiębiorców najwyraźniej nie zniechęcają badania, według których razem z rosnącą liczbą reklamowych spotów maleje ich skuteczność.
Cenniki szybko w góręFirmy nadal chcą się reklamować w telewizji, nawet większym kosztem. Według ocen Starlinka w pierwszym półroczu tego roku za reklamy w TV trzeba było zapłacić średnio ponad 10 proc. więcej niż w tym samym okresie 2005. I to po negocjacjach, bo stawki w cennikach poszły w górę średnio o 12 - 15 proc.
Podwyżki zwiększyły przychody stacji TV. Pomagał im też wzrost...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta