Powrót internetowej gorączki
Jesień będzie gorąca dla portali i serwisów handlowych. Do walki o zainteresowanie blisko 12 mln internautów przystąpią nowi gracze. Jest o co walczyć. Polacy wydają na zakupy w sieci prawie cztery mld złotych. Są także adresatami reklam internetowych, na które firmy przeznaczą w tym roku ponad 200 mln zł. Wartość wirtualnego rynku w naszym kraju powiększyła się od czasów pierwszej internetowej gorączki w 2000 roku prawie dziesięciokrotnie.
Nowi rywale dla wielkich portaliPod koniec września na rynku ma się pojawić groźny konkurent wielkiej trójki portali. Będzie to projekt firmy CR Media Consulting oraz giełdowej Internet Group. Obie spółki właśnie się łączą. Chcą zdobyć 5 mln użytkowników miesięcznie. Dla porównania giganci tego rynku, czyli Onet.pl, WP oraz Interia.pl, mają od ok. 7 mln do 10 mln użytkowników miesięcznie. Według Jana Wojciechowskiego, prezesa CR Media Consulting, grupa chce oferować szeroki zakres usług internetowych. Oprócz telefonii internetowej także marketing online, zakup...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)

