Reklama też zobowiązuje
Jeden z naszych czytelników skarży się na postępowanie jednej z działających w Polsce firm kurierskich.
- Firma nie dotrzymała warunków, które sama ogłosiła na swoich stronach internetowych. W dziale reklamacji powiedziano mi, że treść takiej strony do niczego nie zobowiązuje. Zostałem więc wprowadzony w błąd i narażony na straty. Czy rzeczywiście to, co firma napisze w serwisie internetowym i jak reklamuje się w innych źródłach, do niczego jej nie zobowiązuje? Moim zdaniem jest to oferta ze wszystkimi tego konsekwencjami
- pisze czytelnik DOBREJ FIRMY.
Czytelnik nie pisze, o jakie konkretnie warunki chodzi. Trudno więc odnieść się szczegółowo do jego problemu. Działalność firm kurierskich reguluje przede wszystkim prawo przewozowe (DzU z 2000 r. nr 50, poz. 601 ze zm.) i art. 774 - 793 kodeksu cywilnego. Precyzują one podstawowe prawa i obowiązki stron umowy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta